HUR KOPPLAR JAG MITT REBLA ADMIN-KONTO TILL VERIFIED?
Som bostadsutvecklare behöver ni ha ett Verified-konto för att kunna koppla samman det till Rebla CRM. Kontot kan ni få via Rebla och där kan ni skapa användarkonton i Verified till de som ska arbeta med och skicka ut avtal från Rebla. Den person, t ex mäklare eller säljare, som ska skicka ut avtal för signering från Rebla behöver länka sitt Rebla-konto mot Verified.
Steg 1:
När du är inloggad i systemet hittar du en ikon längst upp i högra hörnet, klicka på denna och en meny dyker upp. Klicka sedan på Inställningar.
Steg 2:
När du har klickat på Inställningar kommer du till följande: Klicka på KOPPLA.
När du har klickat på KOPPLA kommer följande ruta att dyka upp:
Klicka på följande länk för att komma till inloggningssidan för Verified: https://app.verified.eu/#/login.
Steg 3:
Logga in med ditt Verified-username och Verified-password på Verified-kontot:
Steg 4:
Hämta Company ID längst upp i adressfältet genom att markera de nio sista bokstäverna i adressen. Kopiera bokstavskombinationen och klistra in i fältet Company ID (se nästa bild).
Steg 5:
- Klistra in ditt Company ID i första rutan.
- Ange dina inloggningsuppgifter för Verified.
- Avsluta med att SPARA för att koppla samman kontona.
Klart!
Nu är ditt konto kopplat:
I köparens mail..
..när du har skickat ut ett avtal för digital signering, kommer det att synas namn och mail till det kopplade kontot för vidare kontakt:
Nu kanske du skulle vilja veta mer om…
…hur du skickar ut ett avtal för digital signering?







